[energiadecreixent] xerraires a Mallorca

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dma Set 23 21:21:34 CEST 2008

ups.. he enviat un mail personal per error a tota la llista; de totes
maneres el que deia és lògic, així que em poso al final de la llista dels
possibles candidats. A més, jo no puc parlar de moviments.net.. havia
entès decreixement.net! coses de llegir en transversal... i per últim, si
és dimecres tampoc puc! així que... callese usted sr.arnau!

P:D aquesta és la única llista on per respondre a algú arriba a tota la
llista. No és la primera vegada que això provoca que tothom tingui un mail
que no interessa a tothom.. però potser és més transparent. És així perque
s'ha decidit així o només per defecte? En fi, me'n vai a fer yoga, que em
sembla que ho necessito, salut!

arnau