[energiadecreixent] xerraires a Mallorca

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dma Set 23 20:03:23 CEST 2008

Ostia, sona bé anar a Mallorca! Puc tenir el morro de proposar-me després
de no haber fet més que una xerrada i acabar-me de reenganxar al
decreixement?

Perque no anem junts?? Si, ja se que has de treballar, però passa
d'aquests explotadors i vine amb mi, no?

En fi, es més que res per poder-te donar el gust de tornar-me a dir que no..

arnau