[energiadecreixent] Una eina per augmentar la participació a decreixement

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Dis Set 6 13:01:15 CEST 2008

Sí, i tant!! per suposat!! :)

També a veure si podem fer una instal·lació de l'organic groups i provem
a veure com ens va... i així veiem per on podem tirar!

Salut!!