[energiadecreixent] Xerradeta l'11 de setembre amb la gent d'Illacrua! :)

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Dis Set 6 00:04:55 CEST 2008

Hola decreixents!

Uau... arriba el setembre i tot s'activa! Res, m'ha trucat el Carles
d'Illacrua comentant-me que tenim un espai per nosaltres, per xerrar i
presentar-nos l'11 de setembre a l'Arc de Triomf.
També es presentarà el super monogràfic sobre decreixement :)

A algú li ve de gust fer una petita presentació de 30minuts? seria entre
les 12.30 i les 13.30!

I laiaaaa! m'alegra molt saber de tu i que corris per aquí!!

Abraçadotes i petonets!!

Edu!