[energiadecreixent] Una eina per augmentar la participació a decreixement

ester c ishtar888agmail.com
Dis Set 6 12:54:31 CEST 2008

hola edu! m'ho he mirat per sobre, sembla guai però ho parlem totes a la
reunió del 10 millor, no?

El 4 / setembre / 2008 00:47, Eduard Folch <eduard.folchagmail.com> ha
escrit: