[energiadecreixent] Sembla que algú esta convençut de que censurar és bo.

Esteve López estevelopezagmail.com
Dil Oct 20 22:43:18 CEST 2008

He trobat a faltar una activitat que fan els companys de l'ecoconcern:

http://www.decreixement.net/index.php?option=com_jcalpro&Itemid=1&extmode=view&extid=186

i que he tornat a introduir. Ja fa setmanes que miro d'actualitzar totes les
seves activitats quan em són notificades.

Salut.