[energiadecreixent] Sembla que algú esta convençut de que censurar és bo.

rubensapangea.org rubensapangea.org
Dil Oct 20 23:04:20 CEST 2008

Ei, sense saber si s'ha censurat ni si ha caigut ni res, deixo la meva
opinió: què té a veure una xerrada de Catalunya independent amb el
decreixement??? Esteve, no sé si seré l'únic, però em sembla fora de
lloc una xerrada així anunciada a la web de decreixement... si vols
obre un fil al fòrum per una discusió, però si serveix d'alguna cosa
jo no veig l'independentisme català sota el paraigües del
decreixement... una cosa és localisme i l'altra és lluitar per un
estat, però bé, si ho heu consensuat en assamblea i heu decidit que es
penjava suposo que no passa res... perquè recordo que havia sortit el
tema en el passat a les assamblees de decreixement i tots entenem que
és un tema molt delicat... a discutir o sí o sí abans de penjar res a
la web. No sé quina és la dinàmica interna de l'entesa ara, però si
serveix d'alguna cosa jo crec que això no beneficia el moviment pel
decreixement.

Vinga, salut i ànims,

Ruben

Esteve López <estevelopez en gmail.com> ha escrito: