[energiadecreixent] Sembla que algú esta convençut de que censurar és bo.

enric enricamoviments.net
Dil Oct 20 22:35:54 CEST 2008

Esteve,

Que has vist que s'ha esborrat de la web? He mirat i trobo a faltar el
que vaig publicar jo el dia 17 al vespre, però no sé si és res més.
Us comento a totes que durant aquest cap de setmana (entre divendres i
diumenge), hi hagut una migració de totes les webs del servidor a
l'infoespai a un altre servidor anomenat polaris que es en un altre
lloc. De manera que podria ser que algun contingut s'hagués esborrat en
actualitzar-se en el servidor antic quan la migració ja estava feta.

Per poder valorar aquest fet, caldria tenir-ne més informació, doncs.

salut!
Enric

En/na Esteve López ha escrit: