[energiadecreixent] Fwd: aquesta mobilització em sembla bona

ester c ishtar888agmail.com
Dma Oct 14 00:30:00 CEST 2008

ei andoni, edu i resta!
aquest tema ja s'està tractant des de l'àrea d'estratègies front el poder
polític. hi ha un forum obert a la nostra web. les conclusions ppals de
l'última assemblea d'aquesta àrea varen ser (entre d'altres) i pel que fa a
aquest tema:
1) dedicar una setmana d'accions i activitats al tema financer i habitatge
al desembre
2) que les accions havien de sortir dels col·lectius (no que fos la gent de
l''àrea qui s'encarregués) per tant aquesta acció (que, evidentment, es va
contemplar) també l'hauria d'organitzar i portar a terme un col·lectiu en
concret - que després engresqués a la resta clar.
Amb això ho dic tot, per tant, en parlem en algun moment de més confiança?

com dic, hi ha un fil obert al forum a: estratègies conjuntes -> "setmanes
temàtiques: model financer i habitatge"

apali!