[energiadecreixent] aquesta mobilització em sembla bona

andoni andonidecreciendoagmail.com
Dil Oct 13 23:11:34 CEST 2008

Una cosa que resulta òbvia, és que hem de retirar calés dels bancs; si ho
fem com proposa el Jose molaria més.

Treure calés per dos motius més que justificats:
Un, que no són segurs enlla dins; no fàcim el corralito d'Argentina un altre
vetgada.
Dos, que queda demostrat que són uns cabrons y retirar els calés de la
circulació, com ja proposaba l'Enric, els fa mal.

Llavors, jo proposo: donar forma a una convocatória significatica de
persones, per a que pugui tenir el ressó mediàtic dessitjat, i retirar els
calés com diu el Jose, 100 o tots.

Inconvenient l'horari, normalment en feiners, però ja cercariem el moment.

Imagina't qué xulo, anar en peregrinació de banc en caixa tots/es
plegats/des, aprofitant per repartir octavetes, alguns cartells. Tot molt
festiu: ens alliberem dels bancs que ens roben.

Ja de pas, repartim algun "crisi" que sobri i reobrim el cas Enric, donç si
els mèdia volen fer oblidar l'assumpte, estarà bé per part nostra recordar
on són els xoriços de veritat.

Convocatòria oberta a més entitats, penya diversa, objectius comuns.

(estic inspirat?) i la releche: amb aquest cuartos anem al fiare, triodos o
alguna oficina de coop 57 (banca ética, cooperatives de crèdit) y demostrem
qué vólen els ciutadans. Quedem abans amb ells per organitzar bé la moguda.

Et sona bé, Edu? Aquesta acció no és gens complicada; si volem organitzar-ho
a lo gran, sí caldrà currar. Però... seria tant xulo!!

Dieu algo ràpid que jo ja he començat a treure-ho tot!!

Ah, Edu, molt xula la web tiu!!

Salut i revolta!!