[energiadecreixent] [Fwd: hackmeeting Malaga]

ester c ishtar888agmail.com
Dil Oct 13 18:16:46 CEST 2008

hola robert,
jo volia anar-hi, tinc amics que hi van, però jo només puc divendres a
partir de les 15h i tornar diumenge sobre les 19h a Barcelona. no ho veig
massa clar, tu com ho veus? si hi vas com hi aniràs?

El 13 / octubre / 2008 12:12, Robert <pallaresa2003ayahoo.es> ha escrit: