[energiadecreixent] Fwd: aquesta mobilització em sembla bona

enric enricamoviments.net
Dma Oct 14 20:10:59 CEST 2008

Holes!

A més del que diu l'Ester, hi ha també propostes i idees en marxa en
l'apartat de propostes de 17-s.info on recordo que aquest és el tema
principal que es tracta: http://polaris.moviments.net:8000/forum/6

amb algunes persones hem comentat que la setmana d'accions que va sortir
de la reunió del dia 4 d'oct, podia ser una prova o inici d'una campanya
més continuada com la vaga d'usuaris de bancs que es proposa en aquell
fòrum, que inclou treure els diners del banc i tot això

Per tant hi ha molt per fer i es important ajuntar esforços!!

salut,
enric

En/na ester c ha escrit: