[energiadecreixent] Rv: Sobre la resposta enviada a l'Accent

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dij Oct 2 08:57:10 CEST 2008

Algú té ganes de continuar la discussió a l'Accent?

----- Mensaje reenviado ----
De: Laia Altarriba <laia.altarriba en gmail.com>
Para: Laura Blanco Grau <lblanco_grau en yahoo.es>
Enviado: miércoles, 1 de octubre, 2008 19:44:07
Asunto: Re: Sobre la resposta enviada a l'Accent

Hola Laura,
fa alguns dies que et volia escriure. No sé si vas veure que hem publicat a l'Accent dues respostes al teu article sobre el decreixement. Ho dic per si tens ganes tu algú altre de la Trobada del Decreixement de tornar a donar el vostre punt de vista sobre aquesta qüestió.

T'enllaço els dos articles:

http://www.laccent.cat/article.asp?n=137&idart=1726

http://www.laccent.cat/article.asp?n=138&idart=1766

Arreveure,
Laia

El 21 / agost / 2008 20:13, Laura Blanco Grau <lblanco_grau en yahoo.es> ha escrit:

Hola Laia,
estic de vacances a la muntanya i tinc molt poc accés a ordinadors i internet. He pogur fer una retallada i una revisió ràpida, però només he arribat a 7400 caràcters, no sé si val. Si no, digue'm i potser puc fer algo més demà.
En negre està el que es podria publicar a l'Accent i en vermell el que es pot afegir si es publica a La Fàbrica.
Potser hi ha algun error de text, però no li he pogut dedicar me´s temps. em sap greu, espero que es ho pogueu corregir...

Com et dic, miraré si m'has contestat demà, per veure si haig de treballar-ho una mica més.

GRàcies i fins aviat!
Laura