[energiadecreixent] Rv: Sobre la resposta enviada a l'Accent

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Oct 2 16:56:38 CEST 2008

Companyes i companys,

Sota el meu punt de vista el caire que ha pres del debat és força
irrellevant i improductiu. M'explico, penso que els grups d'activisme que
ens volem enxarxar no perseguim teories rodones i ben lligades elaborades
des del pur intel·lecte. Ens hem acollit a les propostes emeses des del
decreixement, no perquè aquestes siguin perfectes i definitives, si no
perquè ens serveixen per posar-nos en moviment en base a uns mínims que
compartim. Jo entenc la teoria del decreixement com allò que mai
aconseguirem però que perseguim a força de pensar per a la nostra acció i
sobre la nostra acció, com allò que provoca i mana de la nostra acció, com
el resultat mai definitiu de la nostra manera de viure, sentir i pensar la
vida. A més, com ja he afirmat vàries vegades (junt amb d'altres), no hi ha,
no volem que hi hagi un sol decreixement, perquè això encaixaria malament
amb l'autonomia de cada grup d'activisme que formen la xarxa.

Abraçades.

El 2 / octubre / 2008 08:57, Laura Blanco Grau <lblanco_grau en yahoo.es> ha
escrit: