[energiadecreixent] idees pràctiques x la concentració 15-N

Alfonso López Rojo alfonsolopezrojoayahoo.com
Diu Nov 9 21:42:49 CET 2008

Edu...

Lo que sí que no tardaría en hacer es la idea que has comentado de poner el banner en nuestra web anunciando la movida del 15- N....

 lo haría lo más grande que se pueda  ( por ejemplo, ocupando en la página de inicio de la web  un espacio  grande, en blanco , que ahora hay sobre un banner de "temps de re-voltas".... ¡ allí hay un buen espacio !)

... Ahora, de inmediato,  sólo haría una llamada al 15- N  y, justo después,  en cuanto pase el sábado 15.... anunciaría ya el 29-N.

Esta es mi opinión... pero, de hacerlo, lo haría  ya mismo: ¡ mañana lunes !

Saludos, Alfonso

---

Ep decres!!

Sí, ok ok! Tot depèn de les ganes, el temps, l'energia i les
possibilitats... :)

Són idees que llenço a l'aire i a mi em barrufava la idea! tot i així ho
podem tenir com a idea a desenvolupar x altres activitats, amb més temps! Si
això pot servir per alguna altra població doncs perfecte!
Jo demà seré per l'infoespai :) ens veiem a partir de les 12, a veure si
hi ha algú. Per la tarda tb hi seré, fins les 19h o així.

Abraçades!

edu