[energiadecreixent] [Organitza] idees pràctiques x la concentració 15-N

Jordà Escolà jordaescolaayahoo.es
Diu Nov 9 22:08:40 CET 2008

Algunes cosetes.....

1r.- Projeccions
Aquí al Poblenou hem fet passe de vídeos al carrer, amb projector, equip de so i generador... per l'out-side 22@, que és el que es necessita. Les dues primeres coses és fàcil aconseguir-ho; el generador costa llogar-lo uns 40€... (no n'hi ha cap a l'infoespai?) Una altra cosa és si quedarà desvirtuat si hi ha molta gent, etc, etc, etc.... si algú creu que pot ser una bona eina, es pot aconseguir pel 15. Ja direu!

2n.- InfuEspai
És una MOLT bona idea!!!!!!! No costa res (si algú té cotxe!!!!) carregar una bombona, un fugó, una olla gran, 500 grams de te, 1-2kg de súcre, una cullera i.... infu calenta!!!!! :) Si algú passa amb cotxe per la teixidora el 15, posem la resta!!!! Qui té cotxe?

3r.- Espero que no es converteixi en la típica concentració de gent a pç.CAT, uns quants donant la xapa, allà quietes..... jo llençaria la proposta que els diferents col·lectius (que tb estan a la xarxa decre-revoltes) pensin en fer alguna cosa "diferent"... no sé, hi ha mil idees.... fer una mega-foguerada al mig de pç.CAT? (reciclar mobles al centre, reunir-los al 15, i fum, fum, fum... ;) No sé si és gaire ecològic.... jejeje, però almneys simòlic i visible, no?

Algú té idees? Força i energia per desenvolupar-les? Jo diria que encara no ens ho creiem gaire.... que estem en una oportunitat més gran del que ens pensem! La sort, crec, és que aquesta "crisi" només acaba de començar i anirà a molt més.... però un bon inici estaria molt bé!

Ja direu!
jordà.

Salvar els bancs d'USA ha costat 700.000 MILIONS de dòlars: 5 VEGADES MÉS QUE EL QUE LA ONU VA APROVAR PER A ARRIBAR ALS OBJECTIUS DEL MIL·LENNI.

I a Europa són encara majors....

El proper dissabte, 15 de novembre a les 17h sortirem al carrer a
totes les ciutats.

CSOA La Teixidora
c/Marià Aguiló 35, L4 Poble Nou
http://teixidora.squat.net/