[energiadecreixent] idees pràctiques x la concentració 15-N

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Diu Nov 9 21:05:41 CET 2008

Ep decres!!

Sí, ok ok! Tot depèn de les ganes, el temps, l'energia i les
possibilitats... :)

Són idees que llenço a l'aire i a mi em barrufava la idea! tot i així ho
podem tenir com a idea a desenvolupar x altres activitats, amb més
temps! Si això pot servir per alguna altra població doncs perfecte!
Jo demà seré per l'infoespai :) ens veiem a partir de les 12, a veure si
hi ha algú. Per la tarda tb hi seré, fins les 19h o així.

Abraçades!

edu