[energiadecreixent] Powerp Drogui

Alex Montón -Drogui- droguiagmail.com
Dme Mar 12 13:44:24 CET 2008

Andoni i gent, al power point, se li pot afegir el que vulgueu, jo el vaig
fer per una xerrada de Crisienergetica i decreixement. Per aixo em vaig
explaiar mes amb la crisi.
La veritat es que vaig estar parlant 40 minuts. Si hagues passat mes rapid
els primers punts, potser 30 minuts es el que dura la presentacio. Pero si
el public no es entes, crec que es bo remarcar be el principi.
Si posem mes diapos, s'allarga mes, a mi no em sembla malament, pero siguem
conscients.

Jo vaig gastar molt de temps en els motius que ens "obliguen" a decreixer,
perque el decreixement, tot i que jo cregui que es positiu, per molta gent
esta vist com algo negatiu, i nomes sera acceptat si es la "unica", o "la
millor" solucio.
Si anem a un colectiu que ja es conscient d'aixo, es molt probable que
poguem eliminar bona part del principi, i centrarnos en desenvolupar les
alternatives que ja funcionen al mon i en definitiva explicar millor el
decreixement (que crec que es el que mes falla a la meva presentacio).

Paso aquesta conversa al foro a aquest link:
http://decreixement.net/index.php?option=com_fireboard&Itemid=151&func=view&catid=12&id=655#655

Alex