[energiadecreixent] Powerp Drogui

andoniatodoenlaces.com andoniatodoenlaces.com
Dma Mar 11 17:08:36 CET 2008

Alex, et felicito perquè crec que ès una feina excel.lent, un material
a penjar a la web per facilitar la difusió del decreixement. Jo
arrodoniria amb alguna coseta:

-Es dedica molta extensió al tema energètic i el peak. Ès correcte; es
remarca una qüestió de gran trascendència. Potser jo a mès parlaria de
l'altre peak dels fosfats, essencial per l'agricultura industrial que
patim.

-Alguna menció al mite tecnològic: reorientar les tecnologies i
democratitzar-ler ès essencial, la tecnologia no dona resposta als
reptes del creixement, especialment al subministrament d'energia.

-La presentació quedarà una mica mès clara -al meu parer- si es numera
per apartats 1, 1.1 ,1.2, 2... guia mès bé a la penya per ordenar les
idees. Si et sembla faig una proba, t'ho envio i si agrada pengem pels
companys/es.

- Penso que estaria bé dedicar una diapo al decreixement en marxa a
França, Itàlia, Espanya i, com no, l'Entesa nostra.

Excel.lent feina, Drogui.  Salut!!