[energiadecreixent] Fira de la Terra

andoniatodoenlaces.com andoniatodoenlaces.com
Dma Mar 11 17:20:00 CET 2008

Hola Edu, gràcies per la feineta que fas.

Jo en cas neccesari podria aportar cotxe per moure cosetes. No pagaria
aquests diners per cadires ,ja portarem alguna cosa algú, o ens seiem
al terra, o la gespa (acció molt decreixentista). Taula si cal es
podria comprar aguna de càmping, barates i plegables, abans de
llogarla a aquest preu; si no poguem portar alguna de casa o
l'infoespai.

Si es pogués es podria proposar rodar una mica mès aquest tallers de
re-voltes o fira-REDS, si hi han persones. Jo si estic per ací
m'apunto- no confirmat.