[energiadecreixent] Power point de Decreixement i Crisi Energetica

Alex Montón -Drogui- droguiagmail.com
Dil Mar 10 15:19:13 CET 2008

Hola gent, a la ultima reunio que vaig anar, vaig comentar que penjaria el
Power Point que vaig fer servir per la xerrada de Depana.

No ho he fet abans perque el volia modificar afegint dos de les tres ultimes
pagines a partir dels comentaris a la xerrada i a la reunio. Despres la web
va petar. I ara quan intento pujar algo em diu "Fatal Error !". Aixi que ho
envio per mail per si a algu li fa servei i miro de penjarlo un altre dia.

Pot ser que el document tingui alguna falta, sobretot al final.

Alex

Linkejo l'arxiu doncs ocupa 2,4 MB
http://personales.ya.com/chapas/decreixement_depana.ppt
En zip 1,5mb