[energiadecreixent] Fwd: conferencia del jueves 19 junio a las 19:00 horas.

Esteve López estevelopezagmail.com
Dis Jun 21 08:38:38 CEST 2008

Moltes mercès per la xerrada i l'esforç. És molt important que no siguem
sempre els mateixos els que les fem.

Per la qüestió de com organitzem l'entesa i si hem de tenir entitat jurídica
o no, em podem parlar a la següent assemblea.

Abraçades.