[energiadecreixent] una reflexió sobre nosaltres

Esteve López estevelopezagmail.com
Dme Jun 18 17:33:09 CEST 2008

Hola Alfonso, i demés participants.

Per la meva banda, no veig cap necessitat de registrar l'Estesa com a cap
ens jurídic. Sempre he defensat que ha de ser i existir independentment dels
fets jurídics.

Respecte de la financiació si que crec que cal posar ordre i recollir els
diners dels que parla en Rubén, els que es puguin derivar d'alguna xerrada
i, si cal, els que poguem aportar nosaltres mateixos i dotar-nos d'uns
mitjans mínims per planificar les nostres activitats. També l'Entesa ahuria
de ser i existir més enllà del mafiós sistema econòmic, però, hores d'ara, i
sense renunciar-hi, em sembla del tot impossible.

Però el que des del meu punt de vista és del tot vital és allò que dius de
"queremos construir un movimiento de base... ¡ y desde la base ! "

Abraçades.

El 18 / juny / 2008 17:17, Alfonso López Rojo <alfonsolopezrojo en yahoo.com>
ha escrit: