[energiadecreixent] Rv: Indymedia Barcelona: Entrevista a TAIFA sobre el decreixement

enric enricamoviments.net
Dma Jul 29 21:04:25 CEST 2008

Bones!

Penso que està clar que l'enfoc econòmic compatible amb el capitalisme
verd, és pràcticament en el moviments pel decreixement català i
especialment en els que ens vem trobar a Cal Cases, per tant, l'article
està totalment fora de lloc, ja que critica a algú que no té res a veure
amb la nostra realitat (algun intelectual francés...?)

Estaria molt bé debatre amb els marxistes de taifa, però si us plau
fem-ho sobre els anàlisis i estratègies que plantegem nosaltres i les
que plantegin ells, però no un base a malentesos...

Tenint en compte que s'ha publicata mitjans alternatius com l'accent
fabrica.cat i indymedia, Crec que convindria respondre des d'algun lloc
o encara que sigui algú a títol individual.

salut,
enric

En/na Esteve López ha escrit: