[energiadecreixent] [Organitza] Rv: Indymedia Barcelona: Entrevista a TAIFA sobre el decreixement

Esteve López estevelopezagmail.com
Dma Jul 29 10:15:08 CEST 2008

No se fins a quin punt aquest enfoc econòmic que es critica és
generalitzable o no dintre del moviment pel decreixement. En tot cas a mi no
m'interessa gens ni mica. No m'interessen els reformismes i, encara menys
l'econòmic. Per contra, m'interessen, i molt, la creació autònoma i
col.lectiva d'alternatives que sàpiguin trencar amb els axiomes vigents.

Salutacions.

El 28 / juliol / 2008 19:41, Cami Del Cargol <camidelcargol en yahoo.es> ha
escrit: