[energiadecreixent] Decreixement i urbanisme

Barbara Haye barbarahayeahotmail.com
Dil Jul 28 20:04:09 CEST 2008

Hola a tothom,

Us repaso aquesta mail del Marc de Manresa.
A veure si algù s'atrevi a fer aquesta xarla o pot deixar-li el contacte de una persona interesada per la tema urbanisticà.

Bon estiu,

Barbara.Grup de Barcelona

Date: Mon, 28 Jul 2008 10:42:38 +0200From: oliveras.marc en gmail.comTo: barbarahaye en hotmail.comSubject: Decreixement i urbanisme
Bon dia al dematí!A veure; m'han comentat la gent de la CUP d'aquí Manresa que volen fer una xerrada sobre Urbanisme dins els actes de la Festa Major Alternativa.Això és la darrera setmana d'agost. Concretament la xerrada serà dimarts que deu ser dia 26 o 27. Parlarà el representant de la CUP a l'ajuntament, l'Adam Majó. M'han demanat si coneixia algú que pogués parlar de decreixement relacionant-ho amb l'urbanisme. A mi no se m'acudeix ningú. A veure si em pots ajudar.Merci               Marc
Téléchargez le nouveau Windows Live Messenger !
http://get.live.com/messenger/overview