[energiadecreixent] Decreixement i urbanisme

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dma Jul 29 08:36:30 CEST 2008

Bon dia a tothom,

a mi aquest tema m'interessa molt, tot i que no sóc ni arquitecte ni
urbanista (d'altra banda, els arquitectes i urbanistes que conec no han
treballat el tema del decreixement...).
Si no hi ha ningú més, jo m'ofereixo per anar-hi.
Necessito, però, saber-ho amb una mica de temps per poder-me organitzar.

Estaré fora de vacances entre l'1 i el 17 d'agost.

Bon estiu i fins aviat,
stefano