[energiadecreixent] OK: Article d'ATTAC: DECRECIMIENTO Y PROGRESO

enric enricamoviments.net
Dma Gen 15 19:45:59 CET 2008

Hola,

Aquesta està sent una discussió idònea pel fòrum, però que en les
llistes es perdrà en l'oblit.

Animaria a algú dels que més hi esteu participant a obrir l'espai
d'aquesta discussió en el fòrum i a recuperar els fils (citant l'autor,
sempre que els intervenints hi estiguin d'acord), per a que pugui
continuar allà sense que es perdi el que hi hagut aquí.

salut!
enric

En/na Alfonso López Rojo ha escrit: