[energiadecreixent] Trobada a La Plana

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dil Gen 14 21:24:35 CET 2008

Holes de nou,

Una companya de RAI va anar a La Plana a la trobada per organitzar
l'escola d'estiu de so de pau i m'ha dit que al final no hi va anar
ningú de l'entesa.

El tema és que tot i no anar-hi nosaltres, la naroa (la companya de RAI)
em va dir que seguien interessats en que donem una classe a l'escola
d'estiu sobre decreixement. La trobada és a finals de juliol i més que
organitzar res ens demanen que aportem continguts. Es tractarà el tema
dels conflictes deguts a la recerca de fonts energètiques o quelcom
semblant.

Queden uns quants mesos, però em sembla que la decisió s'hauria de
prendre en breu. Per cert, em sonava que algú hi aniria.

Vinga, fins ara,

Ruben