[energiadecreixent] Trobada de decreixement a París

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dil Gen 14 21:18:01 CET 2008

Holes a totes,

Ahir em vaig trobar en Fede a can masdeu (el company italià que va venir
al debat de consum que vem fer que està fent el màster d'economia
ecològica a la uab) i em va proposar a veure si estariem interessats a
presentar l'entesa i tot el que està succeint a catalunya i espanya
relacionat amb el tema, a la trobada que es fa a París (aquella que a
priori coincidia amb la de sant miquel de cuixà).

Realment no sé com estarem de forces i recursos humans per fer-ho perquè
de moment diria que estem intentant abarcar massa coses donada la
"infrastructura i capacitat logística" de la que disposem (potser és
només una impressió...).

És innegable que la cosa pinta molt bé i és una gran oportunitat per
entrar amb contacte amb el que s'està vivint a frança i a itàlia.

Vinga, abraçades per tots i totes,

Ruben