[energiadecreixent] Trobada a La Plana

laia laietaamoviments.net
Dma Gen 22 11:09:44 CET 2008

Com diu en Ruben, jo havia d'anar a La Plana però per temes  familiars
no em va ser possible...així que em sap greu. Si de cas, Ruben, donaré
el teu contacte a en Josep Navarro que és el que més ho porta de SODEPAU
perquè jo marxaré d'erasmus i no em podré encarregar gaire d'això. A més
tb hi he de parlar per un altre tema de Turquia, així que ara li
escriuré. Tb li donaré el mail d'infodecreixement si de cas.

Pel tema de REDS, també em sembla molt interessant. En parlem avui.

un petó!

Laia

En/na Ruben Suriñach Padilla ha escrit: