[energiadecreixent] revista ecología política

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dij Feb 21 20:58:08 CET 2008

Sí, me'n ocupo.
M'anirà molt bé tota col·laboració. Amb el francès no tinc problema, l'italià el llegeixo, però vaig més lenta i em perdo sutileses, per això vaig demanar col·laboració. Pensava començar a coordinar-ho a la darrera reunió, però no vaig poder assistir-hi. Ja m'hi poso.

Aclarit, doncs, perdoneu la duplicació d'emails

Laura

----- Mensaje original ----
De: Esteve López <estevelopez en gmail.com>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en moviments.net>
Enviado: jueves, 21 de febrero, 2008 20:41:48
Asunto: Re: [energiadecreixent] revista ecología política

Hola Giorgio i altres membres de la llista.

Sembla que la Laura se'n podia encarregar, si més no d'una part. Penso, com tu, que no convé deixar passar oportunitats com aquesta, per tant, proposo que, si li ve de gust, Laura coordini la feina i la resta li ajudem. Sembla que l'Stefano podia traduir material de l'italià, Jo puc fer un cop de mà descrivint la nostra experiència i probablement algú/na altre pot ajudar en la traducció d'experiències a l'estat francès.

No se que en penseu.

Una abraçada.