[energiadecreixent] Diumenge 27: Els camins de l'aigua, anem al Rec Comtal !!

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Dij Abr 24 19:11:28 CEST 2008

Hola Esteve,

em podríes dir la direcció del local on fará la xerrada Miquel Amorós.

Un servidor i Miquel Amorós estem pendent de preparar una xerrada sobre
decreixement a la Quimera el proper mes.

salut.
Jose.