[energiadecreixent] Diumenge 27: Els camins de l'aigua, anem al Rec Comtal !!

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Abr 24 19:41:34 CEST 2008

Aqui teniu tota l'informació que m'ha arribat:

Dimarts 29 d'abril a les 19,30 hores
Xerrada-cololoqui: "Los últimos 20 años de liquidación social", amb Miquel
Amorós (autor del llibre del mateix títol).

Ampliació del contingut del llibre que va sortir a principis de l'any
passat. Es farà un repàs de l'aparició de la crisi social moderna, tal com
es va presentar els anys seixanta i setanta, i tal com s'ha reproduït amb
menys força i de molt diferent manera als vuitanta i, sobre tot als noranta
i ara, en condicions de globalització i amb un caràcter marcadament
ecològic.

--
ECOCONCERN-INNOVACIÓ SOCIAL
Mare de Déu del Pilar 15, principal. 08003 BARCELONA

Salutacions.

El 24/04/08, jose revilla <jose.revilla.cebrian en gmail.com> ha escrit: