[energiadecreixent] Diumenge 27: Els camins de l'aigua, anem al Rec Comtal !!

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Abr 24 18:44:13 CEST 2008

Alfonso,

Una vegada més, enhorabona per l'iniciativa. Malauradament jo no hi podré
ser, el meu ofici d'hortelà em reclama.

Que us ho passeu molt bé.

Per cert, no se si reps l'informació de l'ecoconcern, però en Miguel Amoròs
(amb mols lligams amb la tradició llibertària que tan admires -admirem-)
parla en el seu local el dimart 29.

Una abraçada.

El 24/04/08, Alfonso López Rojo <alfonsolopezrojo en yahoo.com> ha escrit: