[energiadecreixent] iniciatives pràctiques per la segona fira REDS

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Diu Abr 13 20:10:04 CEST 2008

Hola Ruben,

qué pot ser que et renorni el missatge en adjuntar imatgen o documents? a mi
també em pasa.

M´apuntaría al fer un taller de mecánica de bicicleta, ¿que et sembla?

fins aviat.
José.