[energiadecreixent] iniciatives pràctiques per la segona fira REDS

Ruben Suriñach rubensapangea.org
Dil Abr 7 18:46:28 CEST 2008

Holes a totes,

Últimament no sé què passa amb la llista de correu que tots els
missatges que intento enviar queden retinguts i no acaben d'arribar mai...

Ho intento de nou: estem començant a muntar la segona sessió de la fira
de REDS, que es farà el dissabte 17 de maig al Forat de la Vergonya.
Utilitzarem l'equipament públic per fer activitats més de reflexió i
debat, mentre que a fora a l'aire lliure volem muntar una sèrie
d'activitats que siguin especialment pràctiques i del tipus "fes-t'ho tu
mateix", ja sigui taller de sabó, reparació de bicis, complements amb
materials reciclats, etc. Si sabeu d'alguna experiència que pugui ser
interessant que hi vagi dieu-m'ho, hauria de ser per divendres.

També estaria especialment bé que hi hagués iniciatives del barri
(ciutat vella). Ja em dieu! Espero que arribi aquest email, sinó em puc
començar a desesperar....

Ruben