[energiadecreixent] Reunió avui i re:esboç programa decreixement

enric enric en moviments.net
Lun Ene 29 08:48:51 CET 2007

Hola Gent,

Com s'ha anat dient recordo que avui tenim reunió oberta de preparació
de les jornades,

a les 19.30 a l'infoespai,
a veure si li acabem de donar for-ma.

D'altra banda l'oscar carpintero no pot venir, fdez duran està pendent
de resposta i durant el dia miraré de concretar alguna cosa més en quant
a espais.

al vespre ho deixem lligat d'una manera o altra.

salut!
enric

En/na facililloamoviments.net ha escrit: