[energiadecreixent] reducció de la producció

enric enric en moviments.net
Jue Feb 22 17:34:32 CET 2007

Eugeni. Tens raó que vas dir en una reunió de decreixement de posar com
a tema del dissabte la reducció de la producció. Però alhora d'arribar a
un consens, vem decidir posar només 4 apartats, i tractar l'economia de
manera transversal i amb presència de tothom el divendres al vespre.

Si no va sortir en l'acta, és perquè en l'acta només hi sortien els acords.

Però jo estic d'acord en que cal reduir substancialment la producció i
penso que és un sentir generalitzat, així que no veig problema en això.

Ara bé, tenim un repte endavant que és construir propostes per un procés
de transicio cap una reducció en l'economia, que afecti clarament tant
a la producció, com al consum, com al sistema monetari i financer.
Aquests temes estan tan interrelacionats que caldrà interrelacionar-los
alhora de fer propostes. I és un tema que m'interessa molt.

El diumenge a la tarda a les jornades, quan parlem de futur, podem
recordar aquests temes, per poder ficar-nos objectius d'abordar-los
específicament més endavant.

salut,
enric

En/na Eugeni Sans ha escrit: