[energiadecreixent] suport creació de l'observatori de la crisis energètica

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Jue Feb 22 23:50:45 CET 2007

La web de decreixement continuarà! I serà la referència específica del
vocable..

I si em permeteu un comentari d'avia, i seguint les observacions del CRIC
sobre la duplicació de webs: com a mínim fulmineu el "grup d'energia de
l'Infoespai"! Tres grups treballant casi el mateix alhora es una mica
bestia per quatre gats, no?

arnau, patint per la salut mental del altres (la meva ja no té remei)