[energiadecreixent] decreixement vs oceas

Eugeni Sans eugeni.sans en gmail.com
Jue Feb 22 15:43:43 CET 2007

En/na enric ha escrit:

> pd: per cert Eugeni, el que tu has pogut dir en una reunió serà de
> decreixement, on si que es clar que la reducció del consum apareix
> demanera clara, però a les reunions d'oceas no pot ser perquè no hi
> has vingut...

Enric , tens raó en que no he assistit a las reunions d'oceas i pot ser
que també la tinguis , en quant , a que la reducció del consum aparegui
clarament a decreixement. Peró del que no em pots acusar , es de faltar
a la veritat , quan dic , que els meus comentaris - de que per poder
reduir el consum , tindríem que començar per reduir la producció , per
que es aquesta , qui el va crear - expressats a les reunions que vaig
poder assistir , no han sortit a cap acta. O si ?