[energiadecreixent] Acta de l'assemblea del 11-12-2007

"David Díaz de Quijano B." davidasolidari.org
Dij Des 13 01:13:03 CET 2007

Ei Ruben!(i la resta de gent)
 Doncs per això del FSCat personalment també hi estic ficat per la banda
de Germinal, la cooperativa de consum ecològic. També vam rebre el mail
del FSCat proposant de fusionar els seminaris. La cosa és que ens ha
enganxat una mica per sorpresa i com que no ens reuníem fins la setmana
que ve hem hagut de fer "assemblees virtuals d'urgència"... I finalment
hem quedat que demà us trucarà l'Ariadna, de la nostra cooperativa, per
parlar-ne i veure com ho acabem de gestionar o si quedem un dia per
acabar-ho de quadrar o què... la cosa és que en principi per al proper
diumenge 16 s'hauria de comunicar una decisió quasi-definitiva a
l'organització del Fòrum... així que anem apretadets de temps!

Si de cas demà ho acabeu de parlar amb l'Ariadna, però us avanço que la
nostra idea era donar a conèixer i plantejar l'opció del consum
responsable des de l'òptica de les cooperatives de consum ecològic i
exposar diferents tipus d'organització i autogestió en aquests temes. La
idea era fer com una taula rodona amb 3 representants de diferents
cooperatives catalanes que fossin el més diferents entre elles però que
tinguessin uns valors similars (de canvi social a través del consum
responsable), i que exposessin els seus principis, objectius, i el seu
funcionament.

No sé ben bé què tenieu vosaltres pensat, però tal volta podriem reduir
els/les ponents de les cooperatives i buscar algú que fes una
presentació general dels diferents tipus de cooperatives que hi ha al
nostre país (com una opció més de consum responsable) i complementar-ho
amb altres opcions de consum responsable en altres àmbits de la nostra
vida...?

Ja xerrem!

Salut.

David.