[energiadecreixent] ACTA 28 NOVEMBRE (PERDONEU!)

laia laietaamoviments.net
Dme Des 12 17:18:10 CET 2007

Envio l'acta però no de l'assamblea d'ahir sinó de l'anterior, em sap
greu, s'em va ben passar i això que s'havia redactat amb el meu ordinador.

En breu suposu que també s'enviarà la de l'assamblea d'ahir. Aprofito
per recordar-vos que el dissabte dia 15 alguns anem a Girona a preparar
una trobada d'ecorregionalisme amb alguns francesos, per qui vulgui
venir. Marxarem amb tren a les 09:25 de Sants, a les 09:30 de passeig de
gràcia i a les 9:33 del Clot, hem quedat al primer vagó. Si us quedeu a
dinar, aniria bé saber-ho per reservar taula.

Salut i molt de decreixement,

Laia
Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: actadecreixement.odt
Tipus: application/vnd.oasis.opendocument.text
volum: 18999 bytes
Desc: no disponible