[energiadecreixent] Acta de l'assemblea del 11-12-2007

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dme Des 12 17:33:23 CET 2007

Ei, ho sento per no venir a l'assamblea però estic ben engripat... Porto
des de dilluns fatal.

Pel tema del FSC, ja m'han contestat i ens han proposat de fusionar dos
seminaris (un que està més encarat a la organització col·lectiva i
cooperatives de consum, i el que seria pròpiament de consum conscient),
m'haig de posar en contacte amb la noia que va proposar l'altre i fer un
remix.

Ens veiem el dissabte al tren!

Ruben