[energiadecreixent] electricitat i so

enric enric en moviments.net
Vie Ago 17 15:41:48 CEST 2007

Bones,

La idea d'adaptar el consum elèctric a la possibilitat de generació i no
al revés ja va sortir a la última reunió
i així vem quedar que ho miraríem de fer.
L'opció de combinar varies formes de generació, com també a través de
plaques solars, també la hem de mirar.

D'altra banda, els altres aparells no coincideixen en el temps amb les
majors necessitats de so (quan es necessitaria projector no és necessita
so potent).

Així doncs, podem mirar de ser pedagògics amb les accions que fem,
limitant-les però sense deixar-les de fer. (tampoc és una bona pedagogia
donar la idea de tecnofobia, posem pel cas ;>)

salut!
enric

En/na facililloamoviments.net ha escrit: