[energiadecreixent] Ei Enric!

Rai/Compas ritmix.rai en terra.es
Mar Ago 21 12:15:55 CEST 2007

Hola Enric

Acabo d'arribar d'Ethiopia i m´estic posant al dia de noticies i correus.

M' interesa molt el tema de generació electrica a pedals.
Tinc idées i recursos que m'agradaria compartir i desenvolupar  sobre electricitat i so.

També m'agradaria saber quines formes o contactes es disposen per  editar un manifest que vaig escriure
sobre temes clau de decreixement i sostenibilitatanomenat "Reinventar la família"
( Salut global, Vida Directa, Nous vincles relacionals, Alternatives en acció)
Un lllibret pràctic d'unes 100 pagines aprox.

Espero noticies per veurens personalment i jugades.
Salut i aiguaviva

Raimon Casals
COMPÀS