[energiadecreixent] electricitat i so

Wind teti.windguru en gmail.com
Vie Ago 17 15:26:20 CEST 2007

Com funciona?
Carregueu una bateria tipus de cotxe a 12V i a partir d´aqui activeu el
soundsistem?
jo fa temps en vaig fer un però dubto que dongués prou per un acte amb
públic, són uns 40+40W nominals (100 musicals), a més, s´escalfava molt, jo
el feia funcionar amb un parell de plaques FV de 40Wp...

Que li passa a la bici? es un fallo mecànic o es un problema elèctric? si és
un fallo elèctric i em dieu una mica que li passa, igual us puc assesorar
així via mail.

vinga.

El 17/08/07, facililloamoviments.net <facililloamoviments.net> ha escrit:

> La bicicleta de Can Masdeu pot donar energia, però amb moderació. Vull dir
> que només arribava per un sistema de so potent, però res a veure amb el
> dels concerts. Si es necessita un so important (per exemple per 300
> persones a l'aire lliure) no serveix. I si hi ha altres aparells, doncs
> encara menys. Potser una bona sol.lució seria tenir la bici però també
> una/unes plaques solars. En tot cas, lo més pedagògic seria visibilitzar i
> explicar una reducció de consum (i poques vegades es fa -les nostres
> activitats incluides- perque la tecnofilia la duem impregnada) salut
> [...]

L´apagada o Blackout de Barcelona és alguna cosa més que una falta
d´inversió, es la demostració que la terra no és plana!
www.crisisenergetica.org
L´única solució, molt DECREIXEMENT i captar els fluxos Solars de la biosfera
en comptes de viure de l´Stock de recursos fòsils i nuclears, o sia,
Decrèixer per apendre a viure al ritme del Sol!
www.decreixement.net