[energiadecreixent] un parell d'apunts

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Mie Dic 6 21:45:07 CET 2006

Un parell de coses. Em sembla bé que intentem fer les reunions més tard.
Podem quedar a les 20:15 (ke es una bona hora per recordar, les coses
rares es recorden), i així qui ho necessiti marxa una mica abans o arriba
una mica tard.

En quant als mails de l'Edu, a mi no m'ha arribat bé el seu últim document
adjunt, soc l'únic? I en quant a fer trobades d'autoformació abans de març
no ho veig viable, l'experiència m'aconsella fer poques coses i ben fetes,
i crec que les jornades del març tindran feina, bastanta.

Sens dubte tindrem molta autoformació només llegint els documents que
s'aniran penjant a sostenibilidad...

Dir també que dimarts haurem de pactar un protocol d'utilització del mail,
no crec que a ningú li interessi que aquesta es converteixi en una altra
llista super carregada, sobretot si volem ser objectors de decreixement.

I finalment, adjunto una proposta d'un grup que també treballa en la
intersecció entre economía i ecologia, per si a algú li interessa o per
sumar-los a la llista de grups a contactar. Salut!

Arnau