[energiadecreixent] Document inicial

Miguel aljibes en pangea.org
Dom Dic 10 23:58:12 CET 2006

Hola a tothom:

Les dades de contacte d'Ecologistes en Acció de Catalunya en el dossier són incorrectes.

Les correctes són:

 correu : ecologistesenaccio.cat en pangea.org
web: http://www.ecologistesenaccio.cat/
àrea d'energia : energia en ecologistesenaccio.cat

Feu la correcció quan pugueu.

Una salutació.

                        Miguel

  ----- Original Message -----
  From: Eduard Folch
  To: Xarxa per organitzar-se davant la crisis energètica,
  Sent: Wednesday, December 06, 2006 2:49 PM
  Subject: [energiadecreixent] Document inicial

  Bé... aquí va el document inicial amb algunes propostes que ja s'han dit i d'altres que aporto personalment.
   Hi la la llista de possibles entitats ampliada i amb les seves planes web i correus electrònics.

  Ja anirem dient i comentant. No se que us sembla la part del dvd... jo em sento capacitat per tirar-ho endavant però caldria buscar algunes mans més.

  Salut!

  edu

  --
  Cuidado! Se acaba el petróleo barato!