[Educaciolliure] Los jesuitas sacan pecho!! o,

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
dij mar 19 11:44:39 CET 2015

Bon dia,

D'entrada, volem agrair als socis i sòcies que donen vida a la llista
publicant-hi opinions i notícies d'interès, començant pel Miquel Àngel.
Anima la xarxa i enforteix els vincles!

Donat que diverses persones ens han preguntat si el correu sobre els
Jesuïtes el signava la XELL o era d'un particular, volem aclarir que
aquest correu no el signa la XELL, sinó en Miquel Àngel, a títol individual.

Sembla que el comiat on deia "Un abrazo colectivo Xiprés y XELL" ha
portat a confusió.

Les persones que som al grup de treball de la XELL vam rebre amb alegria
la notícia del canvi de model dels jesuïtes, entenent que s'apropaven
metodològicament a les nostres propostes. Amb la sensació que al final
tot suma.

En tot cas, aprofitem per manifestar que, al grup de treball, entenem
que no és el tarannà de la XELL la critica de l'altre, sinó la defensa i
reivindicació, si escau, de lo propi.

Us passem les normes d'ús de la llista:

*IMPORTANT: **Difusió a la Llista de distribució**[Educaciolliure**]*

Pel que fa a la difusió d'activitats al llistat de la Xell, vista la
quantitat d'oferta existent, donem prioritat a les ofertes de tallers i
cursos que fan els projectes adherits, després a les de famílies i
acompanyants de projectes adherits i finalment a les persones sòcies no
pertanyents a cap projecte.

Els socis individuals podeu escriure mails al llistat per a fer
preguntes, trobar gent per compartir activitats, etc, però no per a fer
difusió d'activitats per les que cobrin (tallers, xerrades,
assessoraments, etc).

Recordeu que la llista és per a ús exclusiu de temes d'educació lliure i
criança respectuosa amb els processos de vida, ja siguin de projectes
adherits, emergents o a títol personal. Gràcies per no enviar-hi correus
sobre altres temes (teràpies, conferències alienes a l'educació,
material no educatiu, etc).

També us demanem que no cediu la vostra adreça a tercers per a que la
facin servir entitats o persones no associades, per respecte als que han
decidit associar-se per poder fer difusió a la llista.

Finalment, la llista és oberta a qualsevol debat o opinió, sempre dins
del respecte mutu, en coherència amb els nostres principis, evitant en
tot cas el llenguatge agressiu i els atacs personals. I ens agradaria
també evitar el judici entrant en la crítica de l'altre.

Una abraçada i gràcies per ser-hi!

	Secretaria
*LA XELL*

*

www.educaciolliure.org

PLATAFORMA A FAVOR DEL DRET A DECIDIR EN EDUCACIÓ

http://dretadecidireneducacio.blogspot.com.es/

*
El 12/03/2015 a les 10:35, Miguel ha escrit: